Background Image

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ,ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ GOOGLE SEARCH

       

Παρακολουθώντας τις τάσεις των τουριστικών αναζητήσεων στο Google Search, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ μπορούν να εξιχνιάσουν τις προθέσεις των καταναλωτών, ώστε να ανακαλύψουν προκλήσεις και δυνητικές ευκαιρίες για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους. Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019, οι αναζητήσεις για την Ελλάδα παρουσίασαν αύξηση 1%.

Εμβαθύνοντας στις αναζητήσεις μέσω της πλατφόρμας του Google Search, ο τουριστικός τομέας της Ελλάδας δύναται να εντοπίσει ακριβώς τα σημεία της αγοράς για τα οποία αυξάνεται ή μειώνεται το ενδιαφέρον του κοινού. Αυτό βοηθάει τους επαγγελματίες του κλάδου να προσδιορίσουν το πώς θα προσεγγίσουν τους ταξιδιώτες και να προσελκύσουν την προσοχή τους μέσα από στοχευμένη επικοινωνία.

Αλλαγές στον όγκο του Search για Ευρωπαίους ταξιδιώτες

Πηγή: Internal Google Search

Άμεση ανταπόκριση από τα websites, γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης δεδομένων και ευκολία στις συναλλαγές είναι μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μπείτε δυναμικά στο παιχνίδι. Προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να λύνουν αυτά τα θέματα, η Google δημιούργησε τη δωρεάν υπηρεσία Test My Site που παρέχει κριτήρια για τη μέτρηση του χρόνου φόρτωσης, τα οποία μπορούν να περιοριστούν τόσο, ώστε να αφορούν αποκλειστικά τη ταξιδιωτική βιομηχανία και την περιοχή.

Συσκευές που χρησιμοποιούνται για αναζητήσεις σχετικά με την Ελλάδα

Πηγή: Internal Google Search Data, H1’2019

Πολυτέλεια και Σύντομες Διαμονές

Οι συμπεριφορές στο Search αποκαλύπτουν επίσης μοναδικές ευκαιρίες στόχευσης και προσωποποίησης, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες ψάχνουν να απολαύσουν εμπειρίες υψηλού επιπέδου. Αναζητήσεις όπως “Athensluxury hotels” ή “Athens luxury suites” αυξήθηκαν κατά 70% το 2018 — οκτώ φορές περισσότερο σε σχέση με το σύνολο των ταξιδιωτικών αναζητήσεων για την Αθήνα. Παρατηρείται επίσης αύξηση εύπορων τουριστών από τη Μέση Ανατολή, σε πολυτελή Αθηναϊκά ξενοδοχεία, καθώς και σε νησιά υψηλού προφίλ, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη.

Οι αναζητήσεις για σύντομες διαμονές – διαλείμματα στην πόλη, δηλαδή για 2-3 νύχτες, γνωρίζουν διψήφιο αριθμό αύξησης (στο 13%) σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η αύξηση αυτή έχει επηρεάσει το μέσο όρο του χρόνου διαμονής, από εννέα νύχτες το 2013, σε επτά το 2018.

 

1 Travel Queries H1’2017 vs. H1’2018 vs. H1’2019; source internal data tools for Google Search Platform

https://www.businessnews.gr/el/epixeiriseis/tourismos/%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%80%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-google-search-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C.html

 

join us

www.traveltourguide.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

[Περικομμένο μήνυμα]  Προβολή ολόκληρου του μηνύματος

*/
You dont have permission to register

Password reset link will be sent to your email